Sunday 4 September 2016

9 Manfaat Garlic Complex Shaklee, Antibiotik Selamat dan Semulajadi.



Antara manfaat Garlic Complex termasuklah:

 1) Mengandungi spearmint -mempertingkatkan sistem penghadaman, fungsi jantung.

 2) Antibiotik yang selamat dan semulajadi -garlic antibiotik semulajadi. Ianya selamat untuk kegunaan jangka masa panjang untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis candida.

 3) Menghalang alergi -mempertingkatkan penyakit berkait sistem imun seperti hidung yang sensitif, sinus, alergi, athsma, selsema, hepatitis.

 4) Mempertingkatkan sistem penghadaman -formula uniknya mampu mempertingkatkan masalah berkaitan penghadaman seperti kembung perut, gastrik, ketidakhadaman. Garlic juga mampu menentang bakteria H.pylori dan menghalang ulser gastrik.

 5) Memoderatkan tekanan darah tinggi -kajian menunjukkan pengambilan 2 hingga 4 tablet garlic akan menurunkan darah tinggi dengan 8 point

 6) Detoks -garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, plumbum dan kadmium adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah. Tambahan lagi, garlic mampu melindungi sel-sel darah dari kemusnahan dari logam dan menghalang kerosakkan hati oleh bahan kimia.

 7) Menurunkan kolesterol -menurunkan kolesterol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan bekuan darah, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronari.

 8) Mencegah kanser -membantu mengelak dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetusan kejadian kanser (nitrosamine) 

9) Menstabilkan glukos -menolong menstabilkan glukos di dalam tubuh kita.


 Dapatkan lagi info tentang Garlic Complex bersama Feeza =)


Pengedar Sah Shaklee,
Feeza Ismail
012.266.0427

No comments:

Post a Comment