Sunday 4 September 2016

8 Manfaat NutriFeron Shaklee.



Antara manfaat-manfaat NutriFeron termasuklah:

 1) Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari -ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu meransang dan mempertingkat secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh (sel T, sel B dan makrofaj) berfungsi untuk membunuh.

 2) Melawan kanser dan tumor -interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang meransang dan mengaktifkan immunologi melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain dari itu, ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.

 3) Melindungi dari influenza -ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesaan daripada virus, mikrob, termasuk selsema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.

 4) Meringankan stress dan kelesuan - meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.

 5) Melambatkan penuaan -formula unik NutriFeron merangsang pengeluaran makrofaj untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Jesteru itu sel-sel akan menjadi lebih sihat.

 6) Mengurangkan infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B dan C -keberkesanan NutriFeron dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan, seperti kembung perut, rasa mual, muntah dan seangkatannya kepada pesakit-pesakit Hepatitis B dan C.

 7) Mempertingkatkan menopaus -hipertensi, tahap kolesterol yang tinggi, kitaran darah haid dan masalah lain berkaitan menopaus akan menjadi lebih baik.

 8) Mempertingkatkan PMS -terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, maslah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.


 Dapatkan lagi info tentang NutriFeron bersama Feeza =)


Pengedar Sah Shaklee,
Feeza Ismail,
012.266.0427

No comments:

Post a Comment